اخبار روزاقتصاد

Dogwifhat در بحبوحه بازگشت بیت کوین به 57 هزار دلار، 20 درصد افزایش یافت

Dogwifhat در بحبوحه بازگشت بیت کوین به 57 هزار دلار، 20 درصد افزایش یافت

مم کوین مبتنی بر سولانا dogwifhat طی روز گذشته 20 درصد جهش کرده است زیرا بیت کوین به سطح 57000 دلار بازمی گردد.

در زمان نگارش، dogwifhat (WIF) هنوز فعال بود 18٪، با 1.71 دلار به ازای هر داده قیمت از CoinGecko معامله می شود. حجم معاملات روزانه این دارایی کریپتو در حدود 935 میلیون دلار بود در حالی که ارزش بازار آن به 1.69 میلیارد دلار رسیده بود.


Dogwifhat soars 20% amid Bitcoin's rebound to k - 1
چت قیمت 24 ساعته WIF – 7 آگوست | منبع: crypto.news

پس از آخرین افزایش قیمت، میم کوین با تم سگ رتبه ۴۹ را در بین ارزهای دیجیتال از نظر ارزش بازار کسب کرده است. با این حال، WIF همچنان 26.5 درصد در 30 روز گذشته کاهش یافته است و 64.8 درصد از بالاترین قیمت خود، یعنی 44.85 دلار، که در 31 مارس به دست آورده بود، 64.8 درصد است.

افزایش قیمت در WIF همچنین منجر به افزایش شاخص قدرت نسبی (RSI) شد که در روز گذشته از 26 (که نشان می‌دهد بیش از حد فروش بود) به 42 (منطقه خنثی) رسید.

این افزایش WIF به دنبال افزایش 3 درصدی بیت کوین (BTC است. ) قیمت در همان دوره زمانی که دارایی کریپتو از مرز 57000 دلار عبور کرد و سپس به 56874 دلار رسید. جدیدترین افزایش پس از دارایی دیجیتال هفته را با نرخ نزولی آغاز کرد.


Dogwifhat soars 20% amid Bitcoin's rebound to k - 2 Dogwifhat 20 درصد افزایش یافت
چت 24 ساعته قیمت BTC – 7 آگوست | منبع: crypto.news

در نتیجه، ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال با حدود 1.5 درصد افزایش به 2.01 تریلیون دلار در روز چهارشنبه در اوایل جلسه تجاری اروپا رسید.

بهبود اخیر قیمت بیت کوین همزمان با افزایش شاخص ترس و طمع به 43 درصد بود که نشان دهنده یک احساس خنثی در بازار بود. با این وجود، داده های زنجیره ای نشان می دهد که سرمایه گذاران بیت کوین علی رغم نوسانات قیمت، خرید کرده اند.

داده های Santiment نشان می دهد که نهنگ های بیت کوین در دو روز گذشته بیش از 30000 بیت کوین به ارزش حدود 1.62 میلیارد دلار خریداری کرده اند. در نتیجه، عرضه بیت کوین در صرافی های متمرکز در روزهای اخیر کاهش یافته است.

در همین حال، ETF های بیت کوین نقطه ای ایالات متحده در سه روز گذشته در مقایسه با ETF های اتریوم ضعیف عمل کرده اند. در روز سه‌شنبه، ۶ اوت، صندوق‌های ETF بیت کوین در ایالات متحده شاهد خروج خالص خروجی خالص حدود 148 میلیون دلار< /a>، عمدتاً توسط FBTC Fidelity و GBTC Grayscale هدایت می شود.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا